суботу, 5 липня 2014 р.

"Чорно-біле кіно..." (процес)

  Привіт.
Сьогодні  теж  приємний  допис - хочу  показати  декілька  знімків  з  улюбленого - українське етно.



   Вже  3  тижні  триває цей  вишивальний  процес -  чоловіча  вишиванка,  традиційна  для  гуцулів. Техніка - "низине" (низинка,  низове). Нитки - шерсть (акрил). Тканина  "домотканне, №40". Візерунок  геометричний,  типовий  для  Карпат.(Хоча  останніми  роками  все  частіше бачу  сорочки  хрестиком,  а  не  низиним - їх  шити  набагато легше , простіше   і  швидше).
найбільше  мені подобається  це  "таїнство"     --  шиєш  з  виворотнього  боку  ,  з  нижнього  одне, а  на  лицьовій  стороні  вимальовується  зовсім інший,  такий  чіткий візерунок. Люблю  дуже,  поки  ще  не  зашито  різнобарв"ям. Тому  сьогодні й  показую  ще  не  завершений процес - бо  перехожу  до  кольорів.


 




 P.S/  вчора  чоловік  мене  потішив. Подивився,  як  я  дошиваю  останні  рядочки  чорними  нитками ,  і здивовано  сказав :"Я не розумію,  як  ти це можеш  шити? Це ж така  густа  тканина,  там  зовсім  не видно,  куди  ту  голку  ткнути".Для  мене  це  найвища  хвала,  бо  моє  захоплення він завжди вважав  пустим  марнуванням  часу.

1 коментар:

  1. Добрий день
    Скажіть, будь ласка, де можна взяти схему вишивки?

    ВідповістиВидалити