четвер, 24 липня 2014 р.

Ми йдемо у перший клас!

Привіт,  дівчатка
. А  ми  (насправді,  ми - це  моя донечка  Софія,  але  і  я,  мама,  теж  потрохи  "росту" - якось  повільніше,  ніж  дитина,  я  звикаю  до  думки,  що  Софійка  вже  аж  така  доросла,  що  йде  до школи:))  йдемо,  точніше  -збираємось -  готуємось  до  Першого Класу.

Як все  відбувається?  Досить  таки  емоційно,  нерегулярно  і  навіть  можна сказати спонтанно))))) В дитячому  садочку  весь  6-й  рік  життя  була  сяка-така  підготовка  до школи. Знаючи  вимоги   шкільної  програми навчання я  чудово  розумію,  що  моя  Софійка  далека  від  бажаного  рівня. І  тому  ми займаємося  потрошки  вдома. Саме  Потрошки - дівчинка  в  мене  розумниця,  любить  співати  і  танцювати  ,  але  непосидюща (можливо,  саме таких  дітей  і називають  гіперактивними)  страшенно,  чим  більше  на  неї  тиснеш,  тим  більше  сліз  і  образ  в  результаті.  Тому  влітку  ми  не  сидимо  багато  з  книгами  (рівно  стільки  часу,  поки  не  зміниться  настрій),  а  більше  надворі,  з  друзями  - я  повністю  згідна  з  Софійкою - зараз  це  важливіше,  вона  набуває  більше  досвіду  з  щоденного  життя(і запасається  імунітетом  на  весь  шкільний  рік,  проведений  в  душних  казенних  стінах),  а  книжних знань  набереться  вже  в  школі.
 
             


А  ще  моїй  Софійці  заважає  молодший  братик  - тому  навіть ті  хвилинки,  коли  в  неї  є  бажання  вчитися   можуть  бути зіпсовані Арсенчиком))))

Шкільного  приладдя ми  ще  зовсім  не купляли - залишаємо  всі  закупи  на  кінець  серпня,  щоб   зберегти  радість.
Але  перша  річ  у  нас  все-таки  є -   Власний  ключ  від  будинку.  На  мою  думку,  це  є  більшою  ознакою  дорослішання,  адже  Дівчинка  вже  стає  самостійною. І  тому  для  неї  зробила  ось  таку  ключницю  "Зайчик-охоронець"  (про  нього  зараз  розкажу  окремим  постом)  - мала  від  нього  в  захваті. А старша  й  собі  забажала   -прийдеться  і  їй  щось нафантазувати,  бо  хочуть  різні  мати.
   
На  допис  мене  надихнула  Semklita  - Спасибі.

Прийшлось  проаналізувати  нашу  підготовку  по  підготовці  до  першого класу)))  Думаю,  якщо  цей  допис  прочитають  спеціалісти,  то  їм  такий  підхід  не  сподобається. Але  я  впевнена,  що  дію  вірно . Головне - це  психічне  здоров"я  дитини,  а  не  обсяг  знань  у  її  голові (хоча   наша  Софійка - СОня -Сонечко  вже  вміє  читати -писати- рахувати,  але  ми  не  премост  до  максимуму - хай  буде  їй  цікаво  на  уроках, щоб  хотілося  дізнатися  щось  нового,  а не  байдикувати  і  втрачати  інтерес  до  школи ). Всьому  свій  час. Піде  до  школи,  і  разом  з  іншими  дітлахами  легко  буде  вчитися  всьому  необхідному - бо  я  вже  маю  досвід  з  старшою  донею.  В  школі,  гуртом, діти  швидко  навчаться  всьому.
 

 А  зараз - ЛІТО. Останнє  дитяче    безтурботне  літо....Треба  ним  скористатися  по  повній. І  саме  по  дитячому - в  басейні,  в  горах,  в  пісочниці  (думаєте,  6-річки  вже не  сидять там??? Помиляєтесь.....),  на  веслосипеді  та  самокаті,  з  ляльками,  машинками  та  іграшковим  посудом,  граючись  "В  лікаря", "В школу",  "В  магазин"  чи  багато-багато інших цікавих  занять, які  може  придумати  мама  з  татом  і  шалена дитяча  фантазія. 


  Успіху  нам  всім   - нашим  діткам -першокласникам,  і  їх  батькам!!!! З Богом!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар